Датчик блокування рульвого управління МТЗ (вир-во S.I.L.A. AC)

3 015 
 в наявності
Виробник
S.I.L.A.
Каталожний номер
70-4801010
Схеми
дивитися →
Датчик блокування (виробництва S.I.L.A. AC), каталожний номер: 70-4801010, призначений для контролю та безпеки в роботі механізмів та обладнання. Простий в установці і має високу надійність. На тракторах МТЗ у важких умовах бездоріжжя необхідність активації механізму блокування диференціала стає критичною, оскільки це в деяких випадках єдиний спосіб подолати ділянки, на яких починається пробуксування одного з провідних задніх коліс. Трактори МТЗ оснащуються гідравлічною системою управління включенням-вимкненням блокування диференціалу. Водій, керуючи спеціальною рукояткою в кабіні та через зв'язаний з нею тросом датчик включення блокування МТЗ, може керувати трьома режимами: - Режим відключення блокування. - автоматична активація під час пробуксування провідних коліс. - примусове включення блокувального механізму. Механізм управління датчиком включення блокування МТЗ оснащений розташованим у кабіні маховичком з тросовим з'єднанням, який залежно від положення рукоятки направляє потік олії в муфту включення диференціала або припиняє його подачу: - Увімкнення блокування забезпечує подачу гідравлічної рідини до муфти блокування, що синхронізує обертання провідних коліс. - При відключенні потік олії перенаправляється на злив, розмикаючи механізм і дозволяючи колесам працювати незалежно. При виборі автоматичного блокування диференціала рукоятка фіксується, а примусовому положенні утримується рукою для короткочасної блокування, а після відпустки мимоволі відключається. Через природне зношування складових компонентів датчика блокування диференціала в МТЗ його функціонування може бути порушено: він починає працювати некоректно, що проявляється в заклиниванні крана при включенні-вимкненні. Це ознака необхідності його заміни. Датчик також необхідний при модернізації кермового керування тракторів із встановленням системи насос-дозатор замість гідропідсилювача. Сутність оновлення полягає у створенні незалежної гідравлічної схеми кермового управління, яка не взаємодіє безпосередньо з основною системою. У цьому процесі передбачається встановлення автономного гідробака, оснащеного фільтром та датчиком включення блокування диференціалу МТЗ.
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у м. Харків
    докладніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →