Датчик блокування рульвого управління МТЗ (вир-во S.I.L.A. AC)
|
3 015 ₴
в наявності
|
- Виробник
- S.I.L.A.
- Каталожний номер
- 70-4801010
- Схеми
- дивитися →
Датчик блокування (виробництва S.I.L.A. AC), каталожний номер: 70-4801010, призначений для контролю та безпеки в роботі механізмів та обладнання. Простий в установці і має високу надійність.
На тракторах МТЗ у важких умовах бездоріжжя необхідність активації механізму блокування диференціала стає критичною, оскільки це в деяких випадках єдиний спосіб подолати ділянки, на яких починається пробуксування одного з провідних задніх коліс. Трактори МТЗ оснащуються гідравлічною системою управління включенням-вимкненням блокування диференціалу. Водій, керуючи спеціальною рукояткою в кабіні та через зв'язаний з нею тросом датчик включення блокування МТЗ, може керувати трьома режимами:
- Режим відключення блокування.
- автоматична активація під час пробуксування провідних коліс.
- примусове включення блокувального механізму.
Механізм управління датчиком включення блокування МТЗ оснащений розташованим у кабіні маховичком з тросовим з'єднанням, який залежно від положення рукоятки направляє потік олії в муфту включення диференціала або припиняє його подачу:
- Увімкнення блокування забезпечує подачу гідравлічної рідини до муфти блокування, що синхронізує обертання провідних коліс.
- При відключенні потік олії перенаправляється на злив, розмикаючи механізм і дозволяючи колесам працювати незалежно.
При виборі автоматичного блокування диференціала рукоятка фіксується, а примусовому положенні утримується рукою для короткочасної блокування, а після відпустки мимоволі відключається.
Через природне зношування складових компонентів датчика блокування диференціала в МТЗ його функціонування може бути порушено: він починає працювати некоректно, що проявляється в заклиниванні крана при включенні-вимкненні. Це ознака необхідності його заміни. Датчик також необхідний при модернізації кермового керування тракторів із встановленням системи насос-дозатор замість гідропідсилювача. Сутність оновлення полягає у створенні незалежної гідравлічної схеми кермового управління, яка не взаємодіє безпосередньо з основною системою. У цьому процесі передбачається встановлення автономного гідробака, оснащеного фільтром та датчиком включення блокування диференціалу МТЗ.
Застосовність за схемами
